piątek, 19 kwietnia 2013

Ulotki poszły w świat:)

Ulotki poszły w świat:)

Witam gorąco - bo taki mamy dziś dzień;) słoneczny, ciepły i bezwietrzny - cieszmy się nim!!!

Miło mi poinformować, że (jak zapowiadałam kilka dni temu)
 pracownia daje się poznać innym i wychodzi z czterech ścian. 
Właśnie wczoraj odwiedziłam pierwsze, polskie miejsca handlowo-usługowe żeby poinformować 
o nowo powstałym miejscu w Glasgow, zaprosić na warsztaty ich właścicieli i nie tylko oraz pozostawić ulotki informacyjne.






Jestem bardzo zadowolona ponieważ spotkałam się z miłym przyjęciem wszędzie tam, gdzie byłam 
a sam pomysł pracowni i jej działalności wzbudził zainteresowanie. 

Wielkie dzięki dla wszystkich właścicieli placówek, których spotkałam, za chęć wspierania mojego pomysłu:)!!! 

Chociaż dokładnie wiem, że wiele osób tu w Glasgow zajmuje się rękodziełem, to właśnie wczoraj mogłam osobiście się o tym przekonać - zobaczyć, dotknąć i porozmawiać z osobami, które dłubią coś w zaciszu domowym.

Miło wiedzieć, że oprócz ciężkiej pracy znajdujecie czas na odskocznię od codzienności:)
Sama wiem ile to daje radochy i jak potrafi uspokoić?

Zachęcam więc wszystkich ręko...czyńców;) do zaglądania tutaj, komentowania - a przede wszystkim do ujawniania się ze swoim talentem i hobby:) Będzie mi bardzo miło Was poznać!!!

Pozdrawiam wszystkich artystycznie zakręconych mieszkańców Glasgow i okolic, Jagoda:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz