środa, 14 sierpnia 2013

Decuberry na Etsy.com

Witam!!!
Uwijam się ze wszystkim jak mogę...dokańczam ozdabianie, przerabianie, malowanie i....takie tam:) 
Powoli przygotowuję się też do kolejnych warsztatów decoupage - są jeszcze 3 wolne miejsca gdyby ktoś chciał skorzystać.
Dużo rzeczy na głowie i nie zawsze wszystko idzie w takim tempie jakie sobie w myślach narzucimy...samo życie;)
Ale co tam będę o trudnościach - sami wiecie, że nie zawsze TYLKO słońce świeci...hehe, jak to brzmi właśnie tutaj...w Szkocji;)

Post jest po to, żeby osoby, które od dawna pytają mnie: czy i gdzie można moje rzeczy kupić, wreszcie miały taką możliwość:)!!!

WŁAŚNIE TAK!!!

UROCZYŚCIE OGŁASZAM OTWARCIE SKLEPU DECUBERRY
 NA ETSY.COM!!!



Będziecie mogli znaleźć tam moje najnowsze rzeczy, których jeszcze nie zdążyłam nawet tutaj pokazać, np:


Toaletka shabby chic - pomalowana farbami Annie Sloan Chalk Paint 

Annie Sloan Chalk Paint to nie tylko farby i ich specyficzna jakość, konsystencja i paleta barw - to przede wszystkim specjalny styl malowania i ozdabiania mebli, ale nie tylko...

...zachęcam do zapoznania się z ciekawą techniką malowania w/g Annie Sloan:)

Osobiście zakochałam się w możliwościach jakie daje malowanie tymi farbami - jeszcze nie wszystkie wykorzystałam - nie wiem czy jest to w ogóle możliwe;)))...

...duże pole do popisu ma tutaj nasza wyobraźnia!!! A ta toaletka do kupienia tutaj: 

Komplet stolików kawowych można kupić tutaj





A ten oryginalny stolik, tutaj




Jeszcze inne rzeczy tam znajdziecie, ale możecie je już znać z mojego profilu na FB więc nie zaśmiecam nimi tutaj;)

Kto nie zna i jeszcze nie wie, to śpieszę poinformować, że ETSY to międzynarodowy serwis gdzie można znaleźć i kupić mnóstwo ciekawych, oryginalnych rzeczy, mnóstwo rękodzieła, rupieci przeróżnej maści, lub cokolwiek innego co akurat jest nam potrzebne lub przyjdzie nam do głowy - trzeba tam zajrzeć żeby wiedzieć o czym mówię!!! 

A jak Decuberry się tam odnajdzie...hmmm???? 
Jestem baaardzo ciekawa;)??? 
Zapraszam wszystkich, którzy wiernie mi kibicują w szkockim zmaganiu z rękodziełem...chętnych do zakupu czegoś dla siebie, do domu lub na prezent:) do odwiedzenia mojego sklepu na www.etsy.com :http://www.etsy.com/shop/DECUBERRY?ref=search_shop_redirect

Zmagam się ciągle z moim angielskim, a sklep musi funkcjonować tylko w tym języku - jeśli jakaś mądra, życzliwa osoba znajdzie jakiegoś babola w moich opisach...czy gdziekolwiek na stronie sklepu, jest proszona o wskazanie mi go paluchem a ja go jak najszybciej usunę;))) 

Pamiętajcie, że realizuję też zamówienia - jest to forma wyzwania, które chętnie podejmę:)!!!

Pozdrawiam wszystkich, Jagoda::)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz