piątek, 19 kwietnia 2013

KONTAKT Z PRACOWNIĄ:)

Jak skontaktować się z pracownią?

Pracownia ma charakter...jakby tu powiedzieć...bardzo kameralny:)
Co to znaczy? Ano znaczy tyle, że znajduje się w miejscu gdzie mieszkam ja i moja rodzinka. 
Ma to wiele zalet! 

Jedną z nich jest to, że:

1. mam niedaleko do pracy
a poza tym:

2. mogę pracować w godzinach - nie od...do tylko jak złapie mnie natchnienie na ten przykład:)
3. w czasie pracy mogę wypić kawę z przyjaciółką jedną czy drugą (lub z obydwiema naraz):)
4. w każdej chwili mogę wyskoczyć na miasto i załatwić coś bez wywieszania kartki "zaraz wracam", no
5. każdy kto do mnie trafia czuje się swobodnie jak...jak...w domu;) i po
6. mam nadzór nad resztą rodziny i Ryszardem;)

Są też pewne wady takiej siedziby, ale po co o nich pisać skoro ogólnie jest super!!!

Gdyby przyszła taka nagła potrzeba żeby skontaktować się ze mną, zapytać o coś lub uzgodnić jakieś szczegóły to zachęcam do skorzystania z drogi mailowej:

decuberry@gmailcom

Odpowiadam zawsze najszybciej jak mogę:)

A jeśli jeszcze, na przykład ktoś chciałby wiedzieć dokładniej gdzie ewentualnie przyjechać żeby                     popracować ze mną czy skorzystać z warsztatów to podaję post code:

G33 3LW

Dokładny adres i numer telefonu chętnie podam, konkretnie zainteresowanym,
 na prywatnego maila.

Pozdrawiam, Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz