sobota, 29 czerwca 2013

NOWY ZNAK ROZPOZNAWCZY:)

Logo dla DECUBERRY!!!

Miło mi, że zaraz po zamieszczeniu ogłoszeń o warsztatach zgłosili się chętni żeby wziąć w nich udział:) To mi właśnie sprawia frajdę i daje motywację do działania:)))

Z tej radości postanowiłam iść za ciosem i zrobić coś, co już od dawna planowałam, ale nigdy nie mogłam znaleźć czasu żeby to zrealizować...a mianowicie....
UMIEŚCIĆ TUTAJ (czyli na blogu)
 ORAZ W INNYCH MIEJSCACH (np. na FB) MÓJ ZNAK ROZPOZNAWCZY!!!!

I oto on:


Znak powstał przy tworzeniu mojej strony internetowej www.decuberry.com, która powstaje w bólach, ale niebawem też będziecie mogli na nią zaglądać - trwa mozolne umieszczanie zdjęć i opisów. A ponieważ strona ma być dwujęzyczna to...sami rozumiecie....trwać trochę to musi bo mój angielski nadal pozostawia wiele do życzenia;)

Mam ostatnio bzika na punkcie koloru, który dominuje w logo (ściągam do domu różne klamoty w odcieniach turkusu) i cieszę się, że udało mi się w nim uzyskać trochę efektu starocia - taki trochę przetarty, stary szyld...

Niestety moje umiejętności obróbki zdjęć nie są wysokich lotów, a i możliwości manewrowania na zapleczu bloga są ograniczone, dlatego może trochę razić w oczy kontrast zdjęcia na głównej stronie, ale postaram się to jak najszybciej poprawić. Nie mogłam się zwyczajnie doczekać, kiedy wreszcie to logo zaistnieje i dlatego wrzucam takie, jakie jest teraz;)
Będzie zatem okazja dopisać coś jeszcze więc tym bardziej warto było!!!

Przypominam przy tej okazji, że możecie mnie znaleźć również na FB jako Decuberry - zachęcam do wciskania się w grono znajomych i polubienia mojego profilu;)

Serdecznie zachęcam do odwiedzania serwisu Inspirello.pl gdzie możecie zamieszczać swoje prace, podziwiać inne, a przede wszystkim czerpać z tej studni wiedzy dla poszerzania horyzontów rękodzielniczych!!! Dziewczyny wkładają ogrom pracy żeby serwis był na wysokim poziomie. Zapraszają do współpracy coraz to nowszych twórców i pokazują nam niebanalne, oryginalne techniki tworzenia ręcznie różnych rzeczy - KAŻDY znajdzie tam coś dla siebie:)
Znajdziecie tam również coś z mojej pracowni:

Czyli do zobaczenia niebawem z poprawionym logo;) Jagoda!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz